Wednesday, July 4, 2007

Roliga nyheter

Ja men så då kan jag inte hålla mig längre.En av er,eller kanske två,vet det redan och har vetat det i flera månader.
Vi skall ha barn igen - i mitten av December så det blir en riktig julklapp.Har gått in i 16:e veckan nu och mår väl hyfsat.Det som spökar är definitivt hormonerna,det kan vara riktigt jobbigt.Går inte att jämföra när jag gick och väntade Eric.
Nu är det två veckor kvar tills ultraljudet.Vi skall inte på något mvc besök innan dess och därför får vi inte höra hjärtljuden innan dess och därför känns det extra nervöst inför ultraljudet då vi inte vet hur det står till där inne.

8 comments:

Fia said...

Då kan jag äntligen säga grattis på din blogg nu då! Så glad att du mår hyfsat, önskar du mådde lite bättre, men det kansk du gör snart. Ha en trevlig 4th i Sverige!Kram!

Victoria said...

GRATTIS!!!
/Victoria

Annika said...

Vad roligt!!! GRATTIS!!!
Snart kommer du säkerligen att må bättre!!

Anne-Marie said...

Grattis! Hoppas att du mår bättre snart!

Millan said...

Stort grattis! Jag har varit har o tjuvlast flera ganger men nu kan jag inte halla mig langre utan maste skriva! Vad roligt! Har ni forresten flyttat hem till Sverige igen eller ar ni bara dar pa semester?
Millan

Cecilia said...

Tack för gratulationerna!!Mår lite bättre.....

Fia,det var ju ett litet tag sedan du fick veta,känns som en evighet sedan.

Millan:Vad skoj att du lämnade avtryck och att få veta att du varit här och tjuvläst tidigare.Måste erkänna att jag varit och tjuvläst hos dig med...hihi.

zanza67 said...

Jasså det är gott om stork därute...:)

Desiree said...

Åh jättegrattis! Vad kul! Jag hoppas att du snart mår bättre. Stor grattis kram iallfall. En riktig familje julklapp blir det med all säkerhet.