Saturday, May 5, 2007

Tiden den går verkligen fort...

Usch vad dåligt med tid det har varit för att kunna blogga.Har snabbläst mina favoritbloggar men sen har det inte blivit nåt mer.Jag har inte ens kommenterat.Men nu så skall jag väl hinna med.
Nu har svärfar åkt hem och även fast det är väldigt skönt så är det ändå konstigt utan honom.
Nu är så även skolan slut och det känns alldeles underbart.Mycket strävan har det blivit men godkänd blev jag och jag klarade TOEFL testet med råge vilket känns mycket skönt...om jag nu skulle vilja läsa vidare på skolan.Eftersom jag var i nivå 4 i alla klasser (grammar,reading,writing) så fick vi även ett certifikat,också lite roligt att få eftersom det bara var alla vi två i klassen som fick det.

9 comments:

Anne said...

Vad kul det gått bra i skolan, vad duktig du är som kämpar på med skola och dessutom har en liten pojke som kräver tid och arbete. Heja dig Cecilia!
....och grattis till en bra termin och SOMMARLOV.
Kommer ni att åka till Sverige nåt snart eller hur var era planer?
Kramar Anne

Desiree said...

Grattis till allt duktigt skolarbete. Åh vad skönt att få ett sommarlov att njuta av. Förstår att det känns både skönt och lite tomt kanske nu när svärfar åkt hem. Grattis än en gång till avklarade tentor och utmärkelser.

Cecilia said...

Anne: Tack tack!!Vi åker till Sverige den 21 maj,så om två veckor är vi där.Känns konstigt.
Kramar tillbaks!

Desiree:Tack tack.Det känns väldigt konstigt här hemma utan svärfar,men samtidigt väldigt skönt.

Anne-Marie said...

Vad roligt att det gick så bra i skolan. Grattis! Du kan verkligen ha sommarlov nu och slappna av.

Desiree said...

Ha en riktig skön resa till sverige och ett underbart sommarlov!

Fia said...

Vad duktig du har varit!! Unna dig nu ett skönt sommarlov och njuuuut det har du sannerligen förtjänat.

Har inte klurat rätt på något riktigt bra svar på din fråga ännu, så tillsvidare så är det nog tyvärr skolgång som gäller.

Cecilia said...

Anne-Marie:Tack,ja nu skall det bli skönt med lite svenskt sommarlov.

Desiree: Tack så mycket!!Får hoppas på en lugn resa,kan bli intresant att flyga med en 1 åring.

Fia: Tack så mycket.Jag förblir den eviga studenten...hihi.

Annika said...

SOMMARLOV!!!! Underbart! Och tomt hus--fantastiskt!
Hur länge ska du stanna i sverige?
Kan tänka mig att du upplever en viss frihetskänsla just nu!!!

Cecilia said...

Ja det är så fantastiskt med tomt hus så det känns riktigt konstigt.Känns jätte knepigt.Ja nu skall det bli skönt med sommarlov.Vi vet inte riktigt hur länge vi stannar i Sverige,men tills i september blir det nog...eller längre.