Monday, May 28, 2007

Sverige

Jaha så var vi tillbaka i Sverige igen och det känns som att vi inte har varit borta.Det är som om det var väldigt länge sen vi var i USA.
Här är det 12 grader varmt och mulet,men det är väl på väg att bli bättre väder i morgon får jag hoppas.Vi har aldrig haft så svårt med jetlag som den här gången,den vill inte ge med sig.
Har mycket att ta igen nu.Mycket blogg läsande b la.
Det är även dags att gå till BVC och se till att vår lille gosse får sin spruta som han skulle haft för nån månad sedan.Till råga på allt så har han gått och blivit sjuk.Men det är väl inte så konstigt kanske.Förr i tiden var det alltid jag som blev sjuk efter att ha kommit hem från Florida.Det är väl kylchocken kanske....
Känns roligt att vara tillbaka i blogg världen igen.Hoppas att ni alla mår bra.

7 comments:

Anne-Marie said...

Det är fantastiskt att man kan ställa om sig så snabbt - att USA nu känns avlägset för er och Sverige självklart. Hoppas att jetlagen ger med sig och din lille kille känner sig bättre.

Desiree said...

Ha det riktigt bra och skönt i sverige. Hoppas det blir lite mer sommrigt med lite mer värme. Hoppas lille sonen kryar på sig snart. Snart är det inte länge förrän vi också är hemma.

Anne said...

Jag får instämma i det de andra skrivit, dvs hoppas ni får det jättebra och skönt i Sverige. Och att lillkillen kryar på sig snabbt!
Förresten, när är ni tillbaka i Florida igen?

Annika said...

Ja, jag sällar mig till ovanstående talare!
Hoppas att vädret blir varmt och SKÖNT!! Hur länge blir nu hemma?

Cecilia said...

Vi blir kvar här tills i august eller så,det beror lite på.Jag hoppas att ni hemvändare tar med solen och värmen från USA.För här har det inte varit många soltimmar på västkusten sen vi kom hem.

zanza67 said...

Det har blivit betydligt varmare här sen ni kom tillbaka :)

Toini said...

Hoppas lillen blir bättre och att vädret också blir bättre.

Det känner jag igen, när man kommer tillbaks till Sverige är det som man inte varit borta, allt är sig likt. Denna gång blir det över 1,5 år innan jag kommer tillbaks hem igen, så nu kanske jag ser skillnad.

=^_^=