Saturday, February 9, 2008

Det är aldrig för sent

Några av mina favoriter på dumburken är serierna One tree hill och Grey´s Anatomy och har varit sen allra första avsnitten.Den sistnämnda är den bästa sjukhusserien någonsin,helt överlägsen alla andra.
För ett litet tag sedan så satt jag och tittade på Grey´s och då började maken mumla något om dessa sjukhusserier.Det roliga var att det var tydligen svårt att låta bli att titta på den där eländiga serien...Där blev jag allt paff över att han slutade gnälla.
Sen dröjde det inte länge förrän han chockade mig igen.Han fick se en snutt av One tree hill och därefter har vi tittat på avsnitten ihop och nu häromsistens spelade vi in det t o m.Bli dock lite rörigt att förklara en massa som hänt som han har missat från tidigare säsonger.
Han har verkligen chockat mig den här vintern.
I våran familj så är det jag som står för sport intresset,åtminstone då det gäller att se det på TV.Jag tycker om att titta på vintersporter som skidskytte,utförsåkning och längdskidor.Favoriten är skidskytte och har varit sen det fanns en kille som tävlade som heter Micke Löfgren (tror att han tränar för USAs landslag nu).
Men nu är vi två i hushållet som kollar på det och det är roligt med lite sällskap.Fast lite mer negativ än vad jag är kanske men ändå,det är skoj att ha någon att prata med.

No comments: