Wednesday, March 5, 2008

Bokrean

Vilka fynd man kan göra på bokrean.Trodde inte att jag skulle köpa något i år men jag har nog tyvärr inte gjort mitt sista köp än.Dessa böcker köpte jag häromdagen:





Skall se om jag kan hitta lite pocketböcker också (kan de handlas på rean?!).De är ju lite lättare att packa med eller att skicka över till USA.Hittade läckra böcker om choklad och diverse godsaker men jag kände inte för att köpa de samtidigt som GI böckerna...

Har ingen aning om den översta boken är bra men den lät bra.Funderar på att köpa nån bok av Camilla Läckberg eftersom hon är så omskriven och tydligen skall skriva bra böcker.Vi får väl se vad jag kan hitta!

2 comments:

Annika said...

Den första boken är SÅÅÅÅ underhållande, kan jag tala om. Det är som att äta godis att läsa den...Guilty pleasure, indeed.
Gillar Denise Rudbergs böcker...
Hoppas du också kommer att göra det...

Cecilia said...

Annika:Det låter som att jag gjort åtminstone ett bra köp.Tycker att den låter väldigt bra,skall bli spännande att läsa den.