Tuesday, July 29, 2008

I´m alive

Jag har inte försvunnit från jordens yta om nu någon har undrat...Det har bara varit lite mycket och är fortfarande lite mycket.
Mina föräldrar är här och har varit här i lite drygt 1½ vecka och skall vara här i nästan 2 veckor till.
Jätte roligt att de är här är det verkligen.
Sen händer det lite andra grejer som har ändrat vår tillvaro kan man säga.Men det får jag skriva om i ett annat tillägg.Är en positiv sak om nu allt går som vi tror och hoppas och det är bara att knipa alla tummar.Inom några veckor borde vi veta eller förhoppningsvis inom 1 v redan.

Ha en fortsatt trevlig sommar där ni befinner er!!

4 comments:

Desiree said...

Vad kul att du har besök av dina föräldrar. Skönt att höra att allt är väl med dig bara att du har fullt upp med trevligheter och annat spännande. Nu blev jag allt bra nyfiken på vad du inom kort kommer att avslöja. Ha det fortsatt bra.

Kram

Millan said...

Oj det har later spannande! Jag haller tummarna och vantar ivrigt pa mer info :-D.
Harligt med besok hemifran - bade for dem och er.

Anne said...

Oj, vad nyfiken du gjorde mig nu. Återkom så fort du kan!!! Jag håller alla tummar jag har och kan!!!!
Jag vet hur det är med besök, det är hektiskt och full rulle. Men roligt! ...och vemodigt då de åker.

Cecilia said...

Desiree:Det är väldigt roligt att ha föräldrarna här men tyvärr så är det snart dags för de att åka hem.Tiden går så fort.Hoppas att du har det bra i Sverige på semestern och att du inte regnar bort.
Kram

Millan:Ja det hela är spännande,hoppas fortfarande på att allt skall gå som det skall gå...Hoppas kunna berätta mer väldigt snart.

Anne:Ja visst är det vemodigt.Det har gått över förväntan bra tycker jag,trots att man lever så näa inpå varandra i nästan 1 månad.Nu får vi hoppas att de återstående dagarna blir lika bra.Jag återkommer så snart jag vet mer om ja,det jag skall berätta.Tar lite tid..