Monday, July 7, 2008

P.S. I Love You - Trailer

Den här filmen blev jag kär i,så underbar!!

4 comments:

Anne said...

Åh, så du har också sett den här filmen och blivit kär i den. Jag såg den i våras och tyckte den var så härlig. Skulle kunna se om den med en gång. Väldigt fin film, kändes lite annorlunda också.

Anonymous said...

HeJ! Den verkar jättebra filmen. ska allt se om jag inte kan tvinga gubben at se den en kväll när den har kommit hit. Kramis

Millan said...

Ja den filmen tyckte jag ocksa mycket om. Men uj vad jag grat... hu! Jag hade forsokt mig pa boken nagot ar tidigare men tyckte inte alls om den lika mycket. ovanligt for oftast ar det tvartom for mig med filmer och bocker.

Cecilia said...

Anne:Ja visst ärden inte bara bra utan den är ju annorlunda också.Fick den nu när jag fyllde år så jag lär slita ut den för eller senare.Den får en att tänka till på livet.

C:Jag tycker ABSOLUT att du och R ska se den.Den är superbra.Jag fick den när jag fyllde utan att jag önskade mig den,ja indirekt önskade jag den för jag tjatade så om att den var bra).Kramis

Millan:Så du tyckte inte om boken,då ska jag inte besvära mig med att läsa den.Brukar ju annars vara så att det är tvärtom,att boken är bättre än filmen.Hade det varit så i det här fallet så vet jag inte hur bra boken hade varit.
Ja det var inte långt ifrån att tårarna föll.