Monday, March 19, 2007

Komma igång med Bloggen

Så då var det äntligen dags att få tummen ur och skriva det första på Bloggen.Det kommer väl att bli som en liten dagbok blandat med allt möjligt smått och gott antar jag.
Kan vara ett skönt avbrott i mitt studerande som annars tar upp stora delar av mina dagar.Känns konstigt att skriva på svenska helt plötsligt och tänka grammatiskt på hemspråket.Ibland känner jag mig lite som Victoria Silvstedt beter sig,pratar redan engelska efter så kort tid.Blev fel för ett tag sedan när jag skulle säga;Slänga käft och sa istället slå på käft.Inte ens svenskan fungerar längre.

2 comments:

Victoria said...

Hej,

en ny bloggare, vad kul!
Välkommen till sajberspejs ;o)!
/Victoria

Kottemor said...

Hej Namne!

Halkade in hos dig via favoriten Fia och önskar dig lycka till både med bloggen och svengelskan;)

Kram
/Cecilia