Saturday, March 31, 2007

Snart slut på lovet

Jaha så var det snart slut på Springbreak.Det har varit en härlig vecka,skönt att få vara ledig efter ett intensivt pluggande sedan i januari.Men nu är det bara 4 veckor var knappt.Har suttit och skrivit en uppsats hela dagen idag,svårt med koncentrationen och språket märkte jag.Det flöt inte på alls.Men nu behöver jag inte tänka på den under min sista lediga dag i alla fall.
Har varit underbart väder,soligt och varmt.Blivit dopp i poolen,22 grader varmt.Så där lite lagom för en sån som mig.Gjorde en rolig upptäckt.Min käre make har en intressant stil när han simmar.Vet inte riktigt hur han gör med benen men det ser då inte ut som de flesta simmar.Ser lite roligt ut!

3 comments:

Anne-Marie said...

Jag minns mina år på college här i USA och alla uppsatser som skulle skrivas. Varje lov var verkligen välkommet.
Jag har lagt upp en länk till din blogg från min blogg.

Annika said...

Nu börjar min dotters springbreak, men hon går ju bara i femman, så inget röj där inte...
Härligt med bad i pool!
Precis som A-M tänker jag också länka dig. Hoppas det är Ok...

Cecilia said...

Anne-Marie:Tack,skall göra det samma och lägga upp länk till dig!

Annika:Du får gärna länka till mig....jag har redan dig som länk och hoppas det är OK....