Saturday, November 17, 2007

Brrrrr


Idag följde E och jag med mina föräldrar in till stan för att handla.Blev långkaslonger och fingervantar till lille herrn och så köpte jag lite kläder till bäbisen.Återigen känns det konstigt att nån kan vara så liten och ännu mindre ändå,och få på sig så små kläder.

Det är lite kyligare nu,lite rått riktigt.Fast det ska väl bli lite "varmare" i veckan.
När vi kom hem så gick vi en promenad och gick till en julmässa/hantverksmässa som är här i Hällekis.E fick sig en go mössa av mormor.
Kan ju inte påstå att jag har någon vidare snabb promenad takt nu,det är mest stön och stånk och aj.Men skönt ändå att få komma ut och få frisk luft.
När vi sedan kom hem så var E och mormor ute i trädgården så han fick vara ute lite till.Brukar dock ALDRIG vilja gå in utan det blir stor tjut de gångerna.Men idag sa han inte ett knäpp,han följde med så snällt.Kanske för att han var som en isbit.Rosiga känder men iskall.

4 comments:

Anne said...

Vad tuff jacka han har, ser ut som en sån där cool läderjacka de hade i top gun filmen.

Cecilia said...

Ja han är en liten tuffing.Hihi.

Annika said...

Vilken godisbit den lille gossen är. OCH tuff jacka.
Hoppas du känner dig OK nu på sluttampen...Snart har du din nya baby!

zanza67 said...

Han ser onekligen ut att frysa lite. Skicka en liten värmande kram från mig.