Saturday, September 22, 2007

Dygnets få timmar


Varför har dygnet inte fler timmar?Önskar att det vore så just nu.

Allting bara växer här hemma och det spelar ingen roll vad jag börjar ta tag i för det minskar inte i storlek ändå.Tidningshög med tidiningar som jag inte hunnit kolla på än,tvätthögen är en tragedi så den skall vi inte prata om.

Igår fick jag ett litet ryck och började så smått men efter mycket aktivitet på både mig och lille E så satte magen stopp och jag var tvungen att ta det lugnt.

Skall försöka vara lite smidigare idag och ta det mer försiktigt men ändå få en del gjort.

Måste fortsätta med mina skolarbeten också,så gott det går så jag inte hamnar efter för mycket.

Nu skall dagen fortsätta med lite gröt och smörgås till mig och lille gullungen.

1 comment:

Stina said...

Kul att du kom in till mig och hälsade på. Här var det mysigt. Må så gott! Stina