Sunday, September 23, 2007

Lite nere

Idag har det varit en tråkig dag.Det har bara känts allmänt tungt och deppigt.Kan väl återigen bero på hormonerna kanske eller också att allt bara läggs på hög som skall göras.
Var och handlade i eftermiddags och inte blev det bättre av att mamma ringde och berättade att en arbetskamrat till henne hade dött.Det var väntat men att det skulle gå så här fort som det bara gjort de senaste veckorna,det trodde vi inte.
Jag hade V som handledare när jag gjorde min första praktik på gymnasiet.Hade inte kunnat haft en goare handledare.Det brukar ju vara så att eleverna ger sina handledare presenter (om de nu har trivts ihop så klart) men i mitt fall var det jag som fick av V.Det värmer när jag tänker på det.

Ett glädjeämne idag var att clementinerna äntligen har kommit.Hoppas att de är riktigt sura och goda.Jag köpte en hel hög att smaska på,minst lika gott som godis är det.

Skall ta mig något gott att dricka,kanske ett glas mjölk,och sätta mig i soffan under filten och se på Jamie Oliver-Nakne kocken.Är inte så mycket annat att se på.

3 comments:

Victoria said...

Tråkigt att du känner dig lite deppig - hoppas att det snart känns bättre! Kramar/Victoria

Desiree said...

Hoppas det känns bättre idag. Jag vet hur det är när man har sina nere och depp-dagar. Hoppas clementinerna var goda. Vad fint du har gjort om på bloggen.

Stina said...

Hoppas att du får en bättre dag idag, vännen. Kram