Friday, April 18, 2008

Gott vid poolen

Måste testa min nya kamera,verkar helt okej.Inhandlades på Big Lots och fick veta att den kostar det dubbla på Best Buy,så jag är nöjd.
Saknar dock min gamla som helt plötsligt bestämde sig för att inte vilja vara med längre.Tindra är den enda som lättvilligt ställer upp som modell men här lyckades jag faktiskt få fast Eric på bild också.
Härligt att ha ett snabbt internet igen.Hade Bright House (road runner eller vad det nu heter)förra året med och sen när vi kom hem till Sverige hade vi mobilt bredband och de är ju som natt och dag.
Vi har tagit det lugnt ett par dagar nu.Jag mådde piss häromdagen men skönt nog gick det över lika fort som det kom.
Nu ett par kvällar i rad har vi sett på Saltön på dvd för att inta tala om alla Saltkråkan filmer som det har blivit strax innan E skall lägga sig.Är onekligen roligt att kunna se svenska grejer här.
Ha en skön fredag!

4 comments:

Desiree said...

Härlig bild. Ser ut som om ni trivs i Florida solen. Ha en skön fredag och helg.

Annika said...

Jattefin bild! Harligt vid poolen.
Ja visst ar det kul att kunna se svenska filmer!!

Millan said...

Jag kan bara instamma med ovriga. En sa harlig bild! Man blir glad av den for han ser sa himla glad ut :-)

Cecilia said...

Tack för kommentarerna!! :-)