Thursday, April 10, 2008

Vilken förändring

Måste vara något i luften här för så fort vi kom tillbaks så fick jag så mycket att blogga om och jag hoppas kunna komma ihåg allt jag tänker på.Å andra sidan finns det ju något som heter papper och penna.

På planet mellan Köpenhamn och Chicago var det känt folk med,ja åtminstone en.Lorenzo Lamas,ni vet han som spelade Lance i Falcon Crest och i Renegade.Han ser onekligen fräsch ut för att vara 50 år.Fick chans att spana en hel del då vi satt bakom väggen till toaletterna.Han sprang där ofta.Ingen första klass resa där inte.
Känns lite dumt att stirra så det försökte jag låta bli.Men när han väl stod vi oss och han tittade ner på Tindra som låg och sov så såg jag min chans att titta upp och le tillbaks.

Jag ska inte klaga,men det är varmt.Solen skiner och inte ett moln på himlen.Far och son badade igen i morses ute i poolen men jag och Tindra satt och tittade på.Tror att jag tar mig ett dopp senare.

7 comments:

Petchie75 said...

Det var längesedan jag tittade in här, men grattis till visumet och till att ni åkt hem till Florida! Det måste vara härligt att vara i ert eget hem igen! Och i värmen så klart :-)

Desiree said...

Det blir mycket nytt att blogga om då man byter miljö och det är mycket nytt runt omkring. Kul att du fick träffa på Lorenzo Lamas live.

Cecilia said...

Petra:När du skrev ditt förra inlägg angående ambassad besök så tänkte jag att måtte det inte bli så.Men visst stod vi där och köade i busväder.Ja det är verkligen härligt att vara här i eget hem.Lite ofattbart dock.

Desiree:Ja jösses vad mycket nytt som man kan skriva om,det är som att det aldrig tar slut.

Millan said...

Jatte kul att du har borjat blogga mer!! :-)
Josses... ar Lorentzo Lamas 50 ar! Hjalp... jag tanker fortfarande pa honom som 30+ nagot..

Millan said...

Jatte kul att du har borjat blogga mer!! :-)
Josses... ar Lorentzo Lamas 50 ar! Hjalp... jag tanker fortfarande pa honom som 30+ nagot..

Annika said...

Det är svårt att INTE stirra...
Hihi, när min bror o hans fru kom o hälsade på mig var dom på samma flight som Kungen och Silvia som också skulle till DC. Lite kul, och nej, dom flög inte coach...hehe..Knugen alltså.
Lorenzo Lamas var alla lite halvkära i minns jag :-)))

Cecilia said...

Millan: Ja han är ju nästan gammal gubbe.Hihi.

Annika:DEt trodde jag inte om Kungen och Drottningen.Nu blev jag lite snopen.
Jag var nog ca 8 år när Falcon Crest började gå på TV men nog var man säkert lite små kär i Lance!!