Sunday, April 27, 2008

SOS

Jaha så var man gottesugen tack vare en viss bloggare (inget ont Annika) som la ut smaskiga bilder på svenskt smågodis.
Idag har vi haft kalas för vår lille 2 åring,lite i efterskott.Så återigen var det en utslagen hjälte som somnade på golvet.
Idag blev det mat från Pizza hut.Smarriga pasta rätter som de har börjat med,var riktigt gott.Till efterrätt blev det en liten tårta som faktiskt inte var så där typiskt söt och sliskig som de brukar vara.Vi svenskar tyckte om den.
Barnen hoppade och badade i poolen hur länge som helst...är ett under att det finns vatten kvar i den.
När alla åkt hem så tog vi oss ett kvällsdopp i den och det var riktigt skönt kan jag lova.Underbart kvällsdopp.
Läste att det är stor regnrisk i morgon och det är very välkommet.Trots sprinklar som går titt som tätt så är det torrt.
Nu har båda barnen lagt sig och vi sitter och tittar på SOS-sällskapsresan.Kan se de filmerna om och om igen och jag tror inte att jag ledsnar.

1 comment:

Annika said...

Haha...Stället heter Swedelink...som jag sa---dyyyrt o det tog lång tid tyckte jag...
Men gott var det...Hehe...Sorry about this :-)