Sunday, June 8, 2008

Bilder till Show and Tell

Nu fick jag lagt upp bilderna som skulle ha varit med fredagens Show and Tell tema.


Bilden på poolen är tagen julen -06,de allra första dagarna efter att vi köpt huset.Tycker det är så mysigt med ljuset som lyser upp poolen i mörkret.Det speglar sig så mot huset.








Det är onekligen väldigt mysigt med levande ljus.Tycker väldigt mycket om snäckorna som vi har ljusen på.

Ett ljus i mörkret.Några av grannarna, som sällan är här,har fortfarande inte tagit ner belysningen från i julas.Särskilt vackert är det då inte,möjligtvis om det hade varit den tiden på året men inte nu.

Här skulle så vara en bild som jag tog i bilen men den bilden får jag absolut inte fram....så fortsättning följer tydligen.

4 comments:

Desiree said...

Lacker bild pa belysningen i poolen. Ah vad harligt med en pool. Nu nar det ar sa varmt har skulle jag garna ocksa vilja ha en. Det levande ljuset i snackan var jattefin.

Petchie75 said...

Hurra, internet funkar bättre för oss båda!! Kul att se dina foton till fredagens inlägg, och håller med Desiree, jättefin bild på poolen!

Annika said...

OCH internet funkar inte här ännu...FAAAAN!!!! Sitter hos grannen och loggar in hos er mina favvisbloggare.
GUD så underbart att du har pool!!!

Cecilia said...

Desiree:Ja utan poolen vet jag inte vad vi gjort.Nu har vi ju blivit så bortskämda med den så det skulle vara svårt att vara utan.

Petra:Ja bättre sent än aldrig med foton antar jag.Det ser ut som ett pytteljus i poolen såg jag nu,men det kanske är svårare att få med allt ljus den ger.

Annika:Jag lider med dig,tråkigt att det inte har löst sig än.Hoppas att de får fart på sig och att internet fungerar inom kort.Tur att du har en sån snäll granne!!