Wednesday, June 17, 2009

Ny layout på bloggen

Tack till Malin som delade med sig av hur man kan få en lite roligare layout på bloggen.Satt och provade diverse olika igår och jag nöjer mig med den här ett litet tag åtminstone.

Sitter ute på gräsmattan och skall börja jobba lite smått och förbereda Bulletinen och Dailyn innan vår sekreterare börjar jobba om några timmar.
Det är skönt väder,särskilt då solen inte skyms bakom ett moln.
Tror att jag sitter på den fästingtätaste gräsmattan i hela Sverige,de kryllar av dem och jag har redan tagit ett par som suttit på barnen och de satt på de mest dumma ställena.En i ögonbrynet och en under ögat.Peppar peppar så har de bara gått på mig ingen har hittills fastnat.Men men sommaren är ju inte slut än.

Ett ambassadbesök ser det ut att kunna bli inom de närmsta veckorna.Per pratade med advokaten igår som gratulerade till visumen och sa att han skulle börja fylla i blanketterna för besöket.Det sköna i kråksången är ju att vi redan har fått vårt approval.

Nej nu ska jag sätta fart om barnen tillåter.

8 comments:

mammigranten said...

Vad fint det blev!
Alltid kul att kunna hjälpa till!

Kram

Anna, Fair and True said...

Snyggt!

Marianne said...

Glad och kul bakgrund!

Men fästingar! Ni har väl vaccinerat er allihop??? Det är jätteviktigt, det vet du väl?

Kram!

Millan said...

Tjusigt och lite skumt for jag var inne pa den sidan haromdagen for att kika och hittade en gron bakgrund med prickar pa. Lite som din nastan ju :-). Trevblig midsommar. Kram

Desiree said...

Gillar din nya layout på bloggen. Snygga färger. Jag önskar dig en trevlig helg och en fin midsommar.

Annika said...

Jättefin layout...
USCH och fy för fästingar...dom är jag verkligen rädd för...
Känner två personer i min omedelbara närhet som nu har kronisk borrelia...inte kul.
Bägge bor här i US.
Kram!!

Cecilia said...

Malin:Tack.Det var riktigt skoj att kika vad som fanns :-)
Kram

Anna:Tack Tack

Marianne:Nej vi är inte vaccinerade nån av oss,jag vet inte ens om det kanske finns någon åldersgräns på vaccinationen.Men vi ska åtminstone köpa fästingmedel att ha på barnen.
Kram!

Millan:Ja hittade mycket fint på den sidan så nu kan man ju uppdatera en gång i kvarten nästan.Fanns mycket påskmotiv om inte annat.
Kram

Desiree:Tack och hoppas att ni hade en trevlig midsommar!!

Annika:Tack.Usch vad otäckt med borrelia.Att så små djur kan vara så farliga egentligen.Usch Usch.
Kram

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.