Saturday, June 6, 2009

Till Ulrika :-)

Ja det var väldigt vad jag började blogga intensivt efter att jag skrev mitt förra inlägg....jag skäms allt lite grann och får väl börja på nytt igen.
Så Ulrika nu skall jag lära dig (och om det finns någon mer som undrar) hur du skall göra för att lämna kommentar.Det är rätt så enkelt.
När du får upp kommentarsfältet så skriver du din kommentar,efter det skriver du in de konstiga bokstäverna som står vid ordverifieringen,välj anonym (antar jag att det blir i det här fallet) och klicka sen på publicera din kommentar.
Efter det skall det vara klart.

Det är jätte roligt att få kommentarer och jag skall se till att börja svara på de igen nu när jag börjar skriva flitigt :-)
Jag tror,om jag inte minns fel att både Millan och Simone hade några frågor.
Vi är alltså i Sverige under sommaren och kommer förhoppningsvis att få ordning på visumen men det är ingen som vet.Vi väntar och väntar och nu har det väl snart gått en månad sedan advokaten skickade in de sista pappren till ambassaden i Stockholm.
Vi funderade ju på att hyra ut huset i USA men bestämde oss i absolut sista sekunden för att låta bli.Det hade gett bra med pengar men vi hade nog inte hunnit få ordning på allt innan vi skulle åka.
Däremot ser det ut som att vi kanske får sålt den "lilla" bilen (min PT Cruiser) och bucklan som Per fixade så fint,den får de också på köpet.
Vi vet inte hur länge vi blir i Sverige,känns svårt att bestämma innan vi vet hur det blir på visumfronten.Men vi stannar här i sommar i varje fall.

Sen när vi kommer tillbaks till värmen på andra sidan Atlanten så är kära läsare välkomna...vare sig ni heter Ulrika eller inte :-)

3 comments:

Fritt ur hjärtat said...

È inte du när mig nu då???? Bloggträff kasnke... Mejla mig i så fall, jag hittar inte din adress, min står i profilen.

Cecilia said...

Absolut bloggträff!!

Anonymous said...

HEJ ! Hoppas du sitter stadigt på stolen:) För nu har jag äntligen fattat (tror jag iaf)hur det funkar.Det är inte lätt ska du veta att komma intill datorn i detta hus,med en 17 åring som sitter där nästan hela tiden.Vänta några år ska du se när dina sötingar "jag ska bara". Ulrika