Thursday, March 5, 2009

Humör

Ja det är inte bara Eric som har humör i dessa dagar vill jag lova.Lillasyster har också ett hett humör.Vet inte vem hon brås på?!
Henne sätter man sig inte på utan fortsätter det så här så blir det en bestämd dam och det är väl både på gott och ont.
Men hon är ju bara drygt 13 månader så mycket kan ju hända :-)
Ibland så är Eric lite stygg mot Tindra och putter henne eller slår till henne och då tycker vi så synd om henne....men sen i nästa sekund så ger hon tillbaks.Det är ganska många som har frågat om de är tvillingar och de är väldigt lika men tvillingar?! nja jag vet inte.
Igår var Eric med pappa hela dagen på företaget och det var nog roligt för honom.Fast det märktes på Tindra att hon saknade storebror för hon hade svårt att sysselsätta sig och var väldigt klängig.
Men hur roligt är det att ha sin mamma sittandes vid datorn halva dagarna?!
Ja nu sitter jag här igen fast jag har slutat jobba för dagen,mer eller mindre.
Jag får ta och gå lite....

2 comments:

Millan said...

Ja det dar med humor ar inte latt. Det verkar i det narmaste omojligt for Nils att tygla sitt humor... Han blir SA ARG emellanat att man blir helt stalld. I nagra veckor nu har det varit mycket battre men plotsligen de senaste dagarna har det daliga humoret varit tillbaks igen. Hu.... hoppas det bara haller i sig under trotsaldern och forsvinner sedan ;-). Kan inte vara latt att forsoka jobba samtidigt som du tar hand om tva sma barn. Jag ar makta imponerad!! Kram!

Cecilia said...

Nej vad tar man sig till egentligen när de får såna ryck att de skriker?!
Nä ibland är det inte lätt att jobba och samtidigt ta hand om barnen och allt annat här hemma.Men det är bara att bita ihop...
Kram!