Thursday, March 12, 2009

Svammel

Ja det verkar bli mest svammel på bloggen nu...om man nu kan kalla det så.
Idag är det inte klarblå himmel,men varmt är det och nog är det blå himmel mellan molnen.Så jag ska absolut inte klaga.Finns ju de som sitter i snöväder hemma har jag förstått :-)

Trött till tusen är jag idag.Sovit dåligt,vaknat om vart annat och haft svårt att somna om.Ligger bara där och väntar.Ligger och räknar timmarna på vad klockan är i Sverige.
En som sovit gott i sin säng i natt är lille Eric.Han vaknade strax efter 7.Det var ett tag sedan han sov hela natten inne på sitt rum.Så det var bra för honom.
Igår var det första utslagningen i American Idol...Undra hur det känns att åka ut så snabbt.Jag har väl en eller två favoriter,finns en kille som är änkeman (bara 20 nånting är han men redan änkeman stackarn) och han är bra.Fast det tycker inte min käre make.
Finns allt många som är bra så det kan bli en tuff säsong.Tråkigt nog så hinner vi inte se finalen för den är väl inte förrän i maj och då har vi redan åkt hem till svedala.

Det blev ju ingen rymdskyttel uppskjutning igår,det blev uppskjutet (haha) tills söndag tidigast.Tycker synd om alla som åkt hit för att se den och som inte har möjlighet att stanna tills på söndag eller när det nu blir av.Blir det på söndag så blir det nånstans efter halv 8 på kvällen så då åker vi nog och kollar.

Eric förresten,är en väldigt tacksam liten kille.Han inte bara säger tack utan bockar och bugar för fullt också....Han tackar till snart allt och inget :-)

No comments: