Wednesday, September 24, 2008

Utökning av dygnets timmar tack

Hjälp!Jag känner stressen krypa på.Ingenting fungerar,bara strul med dessa datorer.Skulle göra det smidigt o jobba hemifrån idag så att jag kunde vara med barnen och P kunde få lite vettigt gjort.Men det har inte blivit mycket vettigt gjort.
Slutade med att han fick åka iväg med två trötta barn och jag fick jobba i lugn o ro när vi väl fick det till att fungera.
Varför skall saker och ting fungera smidigt när det kan strula?!

Igår när jag satt och väntade så hittade jag det här testet;
Obama eller McCain,vem står du närmast?

Jag var onekligen nyfiken på reultatet...fast det var ingen tvekan om vem som står högst på listan för min del.
På Fredag är det dags för första debatten och det ska bli VÄLDIGT intressant att se resultatet från den och höra om det gjort något i mätningarna.Obama har tydligen dragit ifrån igen tack vare krisen här ii USA och det är bara att hoppas att det håller i sig.
Ja inte krisen förstås.

3 comments:

Anne said...

Det var ett rätt kul test, jag har inte sett det förut. Apropå ditt senaste inlägg. Clean up the mess var det ja, bra sagt av Obama där. Bara 6 veckor till valet nu.

Marianne said...

Ja att jag är en Obama girl har ju aldrig varit någon tvekan. Men kul test.

Hu, bara 6 veckor kvar!

Cecilia said...

Anne:Ja nu närmar det sig,känns inte långt bort.

Marianne:Jag var så långt bort från McCain som bara gick att komma och för väl är väl det.