Tuesday, October 23, 2007

Listan

Så då har jag också svarat på listan,det var riktigt roligt.

1. När gick du upp idag?
Kl 7.30

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter,bara det inte är för stort och pråligt.

3. Senaste filmen du såg på bio?
Det var i början av förra året,Narnia Häxan och Lejonet.Heter den så verkligen?!

4. Favorit-TV- program?
Bonde söker fru

5. Vad åt du till frukost?
Kaffe och thekaka med ost.

6. Vad är ditt andranamn?
Maria

7. Din favoritmat?
All mat som mamma lagar.

8. Vilken mat gillar du inte?
Lever är jag inte förtjust i.

9. Favoritchips?
Äter sällan chips men när jag gör det har jag ingen direkt favorit.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Det är väl nån ihopamix som jag gjort själv av diverse låtar.

11. Vilken bil kör du?
Volvo V70.

12. Favoritmacka?
Tja,det skulle väl i sådana fall vara någon Subway macka.Finns många goda där.

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Elakhet,oärlig,falskhet

14. Vilka är dina favoritkläder?
Det får bli mysbyxor och en sladdrig tröja,men bara när jag är hemma.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Jag skulle vilja se mer av USA än "bara" Florida.

16. Favoritklädmärke?
Har inget.

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Det vet jag inte.Har inte en susning om det.

18. Favorittid på dagen?
Kvällen.

19. Var är du född?
I Lidköping.

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Ser gärna på vintersporter,eller om det är friidrott och det finns nån svensk som är duktig.

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca cola

22. Fotboll eller ishockey?
Hockey,ingen tvekan om saken.

23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Jag är nog en blandning tror jag,är varken eller.

24. Pedikyr eller manikyr?
Jag skulle onekligen behöva pedikyr just nu.Har svårt att få grepp om mina fötter då magen är i vägen.

25. Vad ville du bli när du var liten?
Polis.

26. Bästa barndomsminnet?
Omöjligt att säga,finns så mycket minnen.

27. Varit i Afrika ?
Njet.

28. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej.

29. Varit med om en bilolycka?
Inte krockat med någon men varit med i en bil som blev ganska så tillbucklad pga att något stort låg i vägen som inte gick att se i mörkret och i regnet.

30. Favoritdag i veckan?
Fredagar.

31. Favoritrestaurant?
Det har jag tyvärr ingen.

32. Favoritblommor?
Oj.Tycker mycket om alla Hibiskusar vi har i trädgården i USA.

33. Favorit-snabbmatsrestaurant?
Får bli gatuköket i Götene.

34. Äger du en cykel?
Nej,eller jo men jag använder den inte.

35. Vem fick du senaste mailet från?
Det var väl Barnens bokklubb,kanske inte så roligt.

36. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Absolut ingen,vill helst bli av med eländet.

37. Läggdags?
Allt mellan 22.30-00.30

38. Senaste personen du delade en middag med?
Per.

39. Vad lyssnar du till just nu?
Datorns fläkt och lugnet.

40. Favoritfärg?
Jag tycker om de flesta färger,har gärna rött på mig då det är den färgen jag passar bäst i.

41. Hur många tatueringar har du?
Inga.

4 comments:

Millan said...

Ah det ar sa roligt att lasa allas svar pa den har listan!! Det kanns genast som om man lar kanna alla lite battre :-)

Desiree said...

Kul att också läsa dina svar på listan.

Petchie75 said...

Det är som jag redan har skrivit tror jag på Annikas blogg, alla (nästan) heter Maria i andranamn! ;-)
Och de flesta av oss svenska tjejer föredrar hockey framför fotboll, undra varför?

Cecilia said...

Millan:Ja man får en annan uppfattning om personen.Det är både kul att svara och läsa svaren på såna här listor.

Desiree:Kul att du tycker det.

Petra:Ja Maria är uppenbarligen ett väldigt vanligt andranamn.Ja frågan är varför vi föredrar hockey framför fotboll?!Bra fråga.