Thursday, May 15, 2008

Gäsp

Klockan är 5.23 och jag har varit uppe en liten stund,eller rättare sagt så har Tindra och jag varit uppe en stund.Hon kände inte alls för att sova mer efter att inte alls sovit bra inatt.Det är absolut första gången det har hänt.Nu ligger hon i babysittern och sparkar och ler mot mig och pratar så fort jag tittar på henne.Då spelar det ingen roll att klockan inte är mer för då smälter man när jag ser hennes smajl.
Jag är inte ensam om att vara uppe hörde jag.Sopgubbarna är i farten redan men för övrigt hör jag inte mycket bilar.
Jag försöker få fram nåt roligt att se på TV,har på Cash in the Attic nu men det passar mig inte just nu känner jag.
Jag skulle gärna sova en liten stund men det är väl inte att tänka på ser det ut som.Känns som att jag har varit på fest inatt efter onekligen lite sömn.
Ursäkta ett flummigt inlägg.

3 comments:

Marianne said...

Oj, men hon kanske somnar om en sund så att du också kan nicka till? Vi får hoppas det!

Desiree said...

Oj det var tidigt. Hoppas du kan få gå och lägga dig tidigt ikväll och ta igen denna sömn. Eller så kanske du hinner med en tupplur under dagen då Tindra sover.

Cecilia said...

Det blev allt en tupplur vid 6 tiden då somnade vi i soffan.