Friday, May 16, 2008

Show and Tell-Svalka

Blogger är inte snäll mot mig idag så det får bli ett hastigt inlägg för nu har jag suttit här alldeles för länge och alla är lite kinkiga i värmen...hör jag.

Har kommit på diverse saker som är bra för att få svalka men de som jag fått med på bild är en av våra 14 takfläktar.De som hade huset innan oss måste ha varit väldigt förtjust i dom...är ett under att det ingen finns i garaget.


Så skulle jag haft en bild på vår älskade AC men som sagt så vill det sig inte idag.Utan den vet jag inte om man skulle överleva,vad hade man då gjort?
Något mer som är bra är att köra ner våra stormshutters där solen ligger på som mest under dagen.

Poolen är absolut bland det bästa vi har,utan den vet jag inte vad vi hade gjort.Det är gud värt att bara kunna hoppa i den och bara vara där.

5 comments:

Desiree said...

Synd att blogger strular med dig och bildern men jag tycker du har fått till två riktigt bra bilder. Poolen ser sååå härlig och inbjudande ut. Det är ju toppen för er både för er föräldrar och för barnen. Lilla E kommer säkerligen att lära sig simma ganska tidigt med varmt klimat och egen pool. Ja utan AC:n skulle man aldrig klara sig. Vi har också massor med takfläktar som du visar. En i varje rum. Även om de kanske inte är så snygga så är de faktiskt praktiska. Ha en skön helg.

Marianne said...

Vilken härlig pool! Förstår att ni älskar den. Säger också som Desirée att du fick till fina bilder och ett fint inlägg trots att Blogger inte ville.

Hoppas du får en skön helg!

Desiree said...

Åh du har fixat om på bloggen med nya färger. Vad fint Cecilia! Blev ju jättefint med blåtext mot den grå bakgrunden.

Cecilia said...

Desiree:Ja takfläktarna är verkligen bra att ha.Är lite tråkigt dock att ha en massa olika,de flesta är lika varandra men så har vi några "udda".
Vad kul att du tyckte om förändringen,tur att blogger vad med mig nån gång igår.Hihi.
Ha en skön helg!

Marianne:Ja poolen är så underbar att ha.
Det var inte roligt att strula med text och bild igår,blev inte alls som jag ville.
Ha en skön helg!

Anonymous said...

Vad härlig den poolen ser ut!