Thursday, October 30, 2008

Lyckans Avslöjande

Mitt förra inlägg blev ju lite hemlighetsfullt men jag ville inte skriva för mycket utan att höra mig för om det var okej...men nu vet jag ju att jag får.
Våra kompisar berättade för 2½ år sedan att de skall adoptera och bara det var ju jätte roligt att höra.Då sa vi alla fyra att det blir säkert en jämnårig med Eric.....det var vad vi trodde ja.
Därefter har det varit allt annat än en rolig process för dem.De har väntat och väntat och väntat,hört rykten om att Kina skulle stoppa adoptioner osv.
Nu så har de så äntligen fått veta att de får en liten pojk om ett par månader.Han är jämngammal med Tindra,bara 1 vecka yngre än henne,så därför känns det extra roligt.Ser verkligen fram emot att få träffa lille Max.
Längtar och väntar........

9 comments:

Victoria said...

Åh vad roligt för dem!! Jag förstår att du är glad för deras skull!! Kram/Vic

Anonymous said...

Jaaa det har verkligen varit en LÅÅÅNG och jobbig process detta. Men nu har vi snart nått vårat mål!! Skrämde upp R lite igår och sa att nu får vi börja fundera över nr.2 i och med att det tar sånn tid..... Ha det gott vännen, åh du ska veta att jag saknar dej!

Anonymous said...

Hej,

Jag blev bara väldigt nyfiken på varför du har en länk till Ängönkajak, men nu förstår jag. Världen är liten, jag tillbringar minst en vecka per sommar precis granne med Ängönkajakuthyrning. Annars är jag utvandrad svensk bosatt i Nederländerna....

Får man be om en Kajak nybörjarkurs nästa sommar?

Maria

Cecilia said...

Victoria:Ja det känns nästan som att själv ha fått besked om att vänta barn.
Kram!!

C:Hihi stackars R,skulle vilja sett hans min när du sa så...Jag tänkte att jag skulle prova skor på Tindra så du får veta hennes storlek på ett ungefär.Ja o ja saknar dig sååå mycket!!
Kramis

Maria:Vad roligt med en sommar Ö-bo.Ja är vi i Sverige nästa sommar som vi hoppas så ska det allt gå bra att få en nybörjarkurs i kajkning!!Världen är verkligen allt bra liten.

Anonymous said...

Men vad spännande kula tt det tillslut löste sig för vännerna :)

Annika said...

SÅ jätteroligt!! Jag förstår att glädjen står högt i tak!
Happy Halloween!!
Kram!

Cecilia said...

Barbamorsan:Ja de stackarna,det har varit en låååång "graviditet",tur man inte går så länge och väntar med magen i vädret.

Annika:Ja hlädjen står verkligen högt i tak.
Happy Halloween till dig med!!!
Kram!!!

Marianne said...

Å grattis till era vänner! Så mysigt med en lite Max!

Cecilia said...

Marianne:Ja det är en lycka utan dess like....