Friday, October 31, 2008

Show and Tell - Fredagstema

Förra veckan var första gången som jag "skolkade" från Show and Tell,men jag hade absolut ingen aning om vad jag skulle skriva.
Idag är temat; Om jag skulle klä mig i samma Halloween kostym varje dag skulle jag...
Jag antar att jag inte är så jätte rolig när jag skriver.....jag vet faktiskt inte om jag skulle vilja klä mig i samma Halloween kostym varje dag.Kanske att jag skulle kunna tänka mig att göra det för ett tag men inte för evigt.
Sedan är ju frågan vad för kostym jag skulle ha,vad/vem skulle jag vara.I dagarna skulle jag kunna tänka mig att ha en McCain eller Palin kostym men då skulle jag gärna vilja ha det så att jag kunde "känna" hur de tänker innan valet.....känner de paniken?!
För vad jag har förstått så har Palin kostymer blivit populära här i USA....förstår inte varför.Haha.
Att ha samma kostym varje dag blir väl i längden lika tråkigt som man kan tycka att det är att vara mig ibland då man har en sån dag.
Men kostymen skulle ju självklart vara en så bra kostym att det inte skulle gå att se att det är en kostym och inte skulle någon veta att det är jag som springer runt i den.

Nu önskar jag er alla en trevlig Halloween vare sig ni är utklädda eller inte!

4 comments:

Fritt ur hjärtat said...

Ja men hon är ju i alla fall vacker! Synd att inte resten hänger med...

Cecilia said...

Simone:Det tog en stund innan poletten trillade ner...Ja precis,det är ju synd att inte resten hänger med.

Petchie75 said...

Ha ha, en Sarah Palin-kostym är lite kul - men är det supportrar eller demokrater som bär dem??
Vi är två antimaskerad-typer märker jag ;-)
Trevlig helg!
Kram

Cecilia said...

Petra:Jag vet faktiskt inte...har dock fått för mig att det är demokraterna som bär dem,men jag kanske har fel?!
Ja på den punkten är vi lika när det gäller att klä ut/klä upp sig...:-)
Trevlig helg till dig också!
Kram!