Sunday, November 23, 2008

Ibland är det bra.....

....när ens respektive somnar tidigt på kvällen.
Jag har inte sett på Grey's Anatomy på lääääänge,har typ bara sett den sista kvarten på några avsnitt så jag har inte så värst bra koll längre.
Men i torsdags hade barnen lagt sig och Per hade somnat lika fort han tror jag.Så strax efter 9 kom jag att tänka på att det hade börjat.Så där satt jag som klistrad den närmsta timmen och bara njöt av det.Är dock aningens irriterad på all reklam som är med 10 minuters mellanrum så en timmes avsnitt blir ju inte särskilt långt egentligen.
Som i många andra serier så börjar tydligen folk att återuppstå från de döda även i den här serien.Eller ja så många är det ju inte och jag tror att MÅNGA med mig är glada att se den återuppstånden för nog sjutton är han något att vila ögonen på......Frågan är väl dock om han kommer att få vara med i något mer avsnitt eller om det här var alles.
Jag vet ju inte ens om han har varit med i något avsnitt innan det här,jag antar att han åtminstone var med i det förra eller började det så här konstigt?!
Ja väl jag hoppas på fortsättning.

För övrigt så har vi det bra förutom att vårt besök fick veta tidigt i morse att de haft inbrott där hemma.Det var ju inte något upplyftande samtal som de fick stackarna.
Idag har de dock trots allt haft en bra dag på Kennedy Space Center.

6 comments:

Annika said...

Jag har lessnat på Grey's och komm,er förmodligen sluta att titta på serien.
Men jag har DVR'at de senaste avsnitten och ska se dom.
Tycker alltid att det börjar spåra ur när "döda väcks till liv".
Reklamen är en KILLER!!! HATAR.
trist med inbrottet därhemma för ert besök. Hoppas att dom kan ha lite kul iallafall här och inbrottet blir omskött av ngn snäll därhemma. Var det mkt som blev stulet? Hoppas INTE!!
Kram!!

Anna said...

Hej hej!!
Hoppas allt är bra med er. Här är allt bra. Julen närmare sig med stormsteg..

Kram kram

Millan said...

Ah jag gillar Grey's ... men det var lange sedan den visades har nu kanns det som. Ar det serie 5 som visas i USA? Tror jag sett 4an... men visst ar det trist om de gar sa langt att de borjar ateruppliva karaktarer..kanns som om de inte har nog att skriva om da liksom.
Trist med inbrott for ert besok!! Hoppas att det loser sig!
kram

Cecilia said...

Annika:Jag trodde kanske att jag ledsnat men så efter det avsnittet så insåg jag att jag fortfarande GÄRNA ser på serien.Brukar inte tycka om att se de döda återuppstå men just i det här fallet var jag bara glad :-)
De vet inte hur mkt som blev stulet,förmodligen "bara" smycken.De har rört runt i lägenheten men det är ju så svårt att säga utan att se eländet de lämnat efter sig.
Kram!!

Anna:Hoppas du mår bättre nu.Ja du det kan man minst säga att julen närmar sig med stormsteg...och jag har ff inte fått iväg något mejl till dig.Jag lovar,jag skäms....
Kram!

Millan:Jag tror att det är 5 som går här nu men jag är osäker....Jag håller med dig att det kan verka som att de inte vet vad de ska skriva om när de gör så att de döda kommer tillbaka och jag brukar inte tycka om det...men honom tyckte jag om att se igen.Får gå in och läsa hur det går med er och hur lilla Sofa mår.
Kram!!

Petchie75 said...

Men oj, vem är det som är återuppstånden? Jag ser sporadiskt på Grey's, har dock bara sett några avsnitt från första säsongen + den nuvarande så jag har ingen aning om vem det är som borde vara död ;-)

Cecilia said...

Hihi,vad jag skrattade när jag läste "vem som borde vara död".
Det är en patient som borde vara död som Izzie blev kär i och som hon sen hjälpte att dö.Nu vet jag inte om han ff är med för jag såg inte förra veckans avsnitt,men han boooorde vara med.