Wednesday, November 5, 2008

Time for a Change

Tänk att det är över nu och att det blev Barack Obama som vann.
Jag är säkert en av få som ännu inte sett hans tal.Skulle titta i morses på datorn men Per mer eller mindre förbjöd mig att göra det för han tyckte att vi behövde riktiga högtalare inkopplade...Så jag får ge mig till tåls en stund till...fast jag har smygtittat lite lite.
Tänk vilken historisk dag 4/11 2008 har blivit!!
Vad jag glad för min bok innan så är jag ÄNNU gladare för den nu.
Det är nästan så att jag känner för lite skumpa ikväll och fira.

3 comments:

Desiree said...

Ja nog har det skrivits historia. Underbart är det iallfall och spännande. Jag hoppas att det går bra för Obama nu, han har ju verkligen något att bita i när det gäller problemlösning.

Annika said...

Fram med skumpan, min vän!!
Historia har skrivits!! Vilken dag det var...
OCH jag tycker det märks hur glada alla är!!
KRAM!!

Cecilia said...

Desiree:Jag skulle köpt en tidning i går men de var slut och sen glömdes det bort....Var det nån dag man skulle haft tidning från så var det från i går.Ja vilken uppgift han har fått stackarn,att reda på röran.

Annika:Ja det är verkligen lycka runtom.Känns som att det är svårt att gå tillbaks till livet innan....Men man får väl suga på karamellen ett tag till.
Kram!!